14 December 2011

X-Men Origins: Wolverine (2009) [Opis]


Raven software je razvio ovu igru na osnovu filma koji nosi isto ime, activision blizzard ju je objavio a Mark Gugenhajm je napisao scenario.
Priča je mešavina filmske priče i priče smišljene od strane raven software. Glavni  programer Den Vondrak ukazuje da je odprilike 90% filmske priče u igri, ali ja znam da se možda 50% priče iz filma nalazi u igri i hvala bogu na tome, jer film nije baš najsjajniji. Naravno, ova priča pokriva igru, ali pošto su povezani, moram da spomenem.

Primarna priča je Wolverinovo poreklo, naravno, zato se i zove tako. U igri Wolverine doživljava događaje koji su doveli do, i odmah posle, njegovog regrutovanja u program "Oružje X" pukovnika Vilijama Strajkera.
Raven software nije krio činjenicu da vi igrate kao jedan od najvećih bad-ass-a u Marvel Univerzumu, što je i dokaz otvarajuća scena u kojoj Wolverine bode svojim kandžama, kroz zid u lobanju neprijatelja sa druge strane! On ponavlja svoje brutalne poteze na svim nesrećnim neprijateljima koji mu se nađu na putu. Kad igrač kontroliše Wolverina ima dobar broj poteza na raspolaganju koji se aktiviraju samo sa dve različite tipke. Dok su borbeni temelji jako jednostavni, obični napadi mogu da budu povezani u razarajuće kombinacije.

Wolverine takođe ima specijalne sposobnosti , jedne od njih su feral sense, koji mu dozvoljava da locira skrivene neprijatelje i put kuda treba da ide, kao i whirlwind napad koji uništava sve u radijusu njegovih kandži. Naravno, tu je i njegov zaštitni znak, brzo lečenje. 
Wolverinovi normalni napadi su izgrađeni od kombinacije „lakih“, „teških“ udaraca, hvatanja i mešavinom ovih napada dobija se jedinstvena kombinacija lančanih poteza. Ovo dozvoljava Wolverinu da igra brzo i slobodno u grupnoj situaciji kao i čvršćoj kontroli u susretima 1 na 1. Hvatanje neprijatelja omogućava mu raznovrsnost nasilnih mogućnosti. Mogiće je i instant ubistvo kao i bacanje neprijatelja. Wolverine može da se baci do neprijatelja da bi smanjio distancu ili ga napao, može da izbegava udarce ,takođe i da se dramatično baci i zarije svoje kandže neprijatelju u grudi, posle tog napada postoji par udaraca koji se mogu izvesti odmah posle napada.

Ovo ne može biti dobro za helikopter!
Ubijanjem nerijatelja se povećava bes, i popunjava bes merač koji dozvoljava Wolverinu da pristupi još 4 dodatna pokreta. Tu su dva spin napada, produžen berserker mode, i drill napad.
u igri se nalazi i level-up sistem, podeljen u dva dela: karakterne osobine i refleksi. Karakterne osobine mogu biti kupljene korišćenem skill points-a kojima je igrač nagrađen posle prelaska na sledeći level. Ove osobine uključuju extra damage prema svim neprijateljima,povećanje maksimalnog zdravlja i besa koje može da ima i različite napade koje se koriste kad je bes merač pun. Refleksi povećavaju količinu štete koje Wolverine čini prema određenim neprijateljima.
Postoje još i quicktime events , kao što su skakanje Wolverina na helikopter i uništavanje istog. Zavisno od štete koju je Wolverine primio, na njegovom telu se vide delovi njegovog tela, tj. skeleta i organa. Vide se čak i rupe metkova, posekotine i modrice i kako se regeneriše, ta šteta nestaje. 
Grafika nije najsjajnija, ali igra je savršeno nasilna i zabavna, i svideće se svakom ko voli lika kao što je Wolverine a i onima koji vole da "seckaju" neprijatelje na interesantan način.






Facebook Comments

0 comments:

Post a Comment